Lbtrs volt a legslyosabb Nem mkdtek a fkek
Schumacher ma mr nem tartozik az auttrk kz, de fiatalon egyms utn szenvedte el a baleseteket.
Michael Schumacher a Ferraris korszaktl kezdve mr nem tartozik az auttr piltk kz, de a Benettonnal, st, egyszer-ktszer mg a vrs kocsival is tesztelte a plykat vez kavicsgyakat s gumifalakat.
Legtbbszr edzsen hibzott
Egyik legemlkezetesebb bukst mg 1994-ben, a mindent eldnt Ausztrl GP msodik idmrjnek utols msodperceiben produklta, amikor minden ron el akarta venni az els rajtkockt akkori legnagyobb ellenfeltl, Damon Hilltl.
Schumacher a clegyenes utni gyors siknban csszott ki, s csapdott a Benetton-Forddal a vdkorlthoz, majd a plyn szinte treplve a msik oldalon is odaverte a gpet.
Alig fl vvel ksbb, 1995-ben, Imolban kerlt szorult helyzetbe, amikor a plya egyik leggyorsabb pontjn csszott meg, fordult keresztbe, majd ttte szt a gumifalat.
A kvetkez nagy buks valamivel tbb, mint egy v mlva kvetkezett, az 1996-os szezonban, a nmet kedvenc plyjn, Spban, edzs kzben.
Kanyarbl val kigyorstskor rfutott a szeglykre, s nagy sebessggel replt a gumifalba. Valsznleg ez volt a legkemnyebb becsapdsa, de szerencsjre a kocsi a htuljval kapta el a gumifal - ugyancsak nagy mzli - vgt s nem a szalagkorltot.
Silverstone-ban a fkjei hagytk cserben
A fenti hrom karambolt karcols nlkl szta meg, de 1999-ben, Silverstone-ban egy kevsb ltvnyos tkzskor mr nem volt szerencsje.
Nem sokkal a rajt utn pp csapattrst, Irvine-t elzte volna a Hangar-egyenes vgn, amikor a Ferrari els fkjei csdt mondtak, gy az frontlisan ment a gumifalba. Ketts lbtrs s hromhnapos lbadozs lett a baleset vge.
A nmet azta versenyhtvgn legutbb 2001-ben bukott nagyot, mindjrt az idnnyit Ausztrl GP egyik edzsn. A plya egyik gyors pontjn kicsszott, s a kerkvet olyan szerencstlenl dobta meg a Ferrarit, hogy az a levegbe emelkedett, majd tbbszr tfordult a tengelye krl. Schumachernek semmi baja nem lett.
|